Case
Framtidens produktion i fokus på EuroBLECH
Hur skapar man en mässmonter som både syns och lockar till samtal? För vår mångåriga samarbetspartner AP&T handlar det om att på ett tydligt sätt lyfta fram deras framstående lösningar och tekniska expertis till några av världens största industrimässor. Tillsammans har vi genom åren utvecklat flexibla och genomtänkta mötesplatser där teknik, interaktivitet och dialog står i fokus.
Kund
AP&T
Tjänster
Mässkoncept
Monterdesign
3D-visualisering

Utmaning
Lösning
Resultat
EuroBLECH i Hannover öppnade dörrarna igen efter en fyraårig paus. Mässan är en av de viktigaste internationella mötesplatserna för metallformningsindustrin. I år deltog 1 300 företag med nästan 36 000 besökare från 39 länder. AP&T var där och presenterade sitt erbjudande för nuvarande och potentiella kunder.
Eftersom mässan utfördes under coronapandemin var vi noga med att följa utvecklingen av restriktioner – vecka till vecka – för att anpassa oss efter förändringarna. Genom att undvika trånga passager och skapa tillräckligt med utrymme, kunde vi se till att besökarna kände sig bekväma och säkra i AP&T:s monter. Vi valde att göra montern med en varm och inbjudande känsla, vilket hjälpte till att skapa en avslappnad och öppen atmosfär.