top of page

VÅRA CASE

Det här har vi gjort för andra. Vad kan vi göra för dig?

Ett lodjur går genom snön, dess kropp smälter delvis bort i små partiklar som symboliserar försvinnande. Texten lyder: "Skydda det som inte får försvinna."

Naturskyddsföreningen / Konceptutveckling

Koncept för att öka engagemanget för naturen

KAMPANJ & KONCEPT, SOCIALA MEDIER & DIGITAL ANNONSERING, STRATEGISK KOMMUNIKATION, HÅLLBARHETSKOMMUNIKATION
En man i rutig skjorta står i ett stort fält av havre och granskar fröer i sina händer. I bakgrunden syns träd och en blå himmel. Jordbruksverkets logotyp syns i nedre högra hörnet.

Jordbruksverket / Grafisk profil

En ny grafisk profil för Jordbruksverket

DESIGN & VISUELL IDENTITET
En flygbild av en bro som sträcker sig över mörkblått vatten. En röd bil kör över bron, medan geometriska, röda grafiska element bryter av den minimalistiska kompositionen.

Intereast / Grafisk identitet

Ny grafisk identitet för Intereast

DESIGN & VISUELL IDENTITET
Omslagsbilden för Alingsås Kommun arbetsgivarvarumärke. En kvinna sitter med tre barn i en cirkel och deltar i musik- och rytmaktivitet. Texten "Plats för nytänkare" står i stora gula bokstäver, och Alingsås kommuns logotyp syns i hörnet.

Alingsås Kommun / Arbetsgivarvarumärke

Så blir Alingsås en arbetsplats för nytänkare

KAMPANJ & KONCEPT, STRATEGISK KOMMUNIKATION, DESIGN & VISUELL IDENTITET
En illustration med Lagerhaus logotyp och texten "We create Happy Moments!" på en ljusrosa bakgrund med grafiska detaljer som rutnät och partytutor.

Lagerhaus

Design och hållbarhetsstrategi till folkkär glädjespridare

DESIGN & VISUELL IDENTITET, HÅLLBARHETSKOMMUNIKATION
Texten "Tänk om" visas med en uppåtpil på ett industriellt landskap i skymningsljus, med fabriksanläggningar och skorstenar som avger rök i bakgrunden.

PS Auction / Kampanj & koncept

Varumärkeskampanj som positionerar PS Auction i den cirkulära omställningen

KAMPANJ & KONCEPT
En affisch i tre paneler monterad på en betongvägg. Den vänstra panelen visar två personer som ler och håller om varandra i en festmiljö. Den mittersta panelen har en grön bakgrund med texten "Vi backar din idé" tillsammans med en bild på en grupp ungdomar som poserar framför en röd bakgrund. Den högra panelen är blå med svart text som listar olika kreativa yrken och roller som "Lajvare," "Arrangör," "Illustratör," "Poet," och "Fotograf."

Kultur Ungdom / Visuell identitet

Energisk visuell identitet för att nå unga kulturskapare

DESIGN & VISUELL IDENTITET, WEBBDESIGN & WEBBUTVECKLING
Logotyp för Greencarrier i vitt, placerad mot en bakgrund av blå havsvågor.

Greencarrier / Varumärkesutveckling och visuell identitet

Ny varumärkesplattform för globalt logistikföretag

DESIGN & VISUELL IDENTITET
En kvinna i förgrunden med ett uttryck av lugn och självsäkerhet. Bilden är ett dubbel-exponerat porträtt där hennes ansikte blandas med en bakgrund av tät skog och en kraftfull forsande älv, vilket symboliserar hennes koppling till naturen. Hon bär en beige kappa och har en lätt bris som blåser i hennes hår, vilket förstärker naturtemat. Skogsträden i bakgrunden framträder tydligt genom hennes ansikte, vilket skapar en sammansmältning mellan människa och miljö.

Naturskyddsföreningen / Kampanj & Koncept

En kampanj för att få fler att rösta för klimatet i EU-valet

KAMPANJ & KONCEPT
En översiktsbild av AP&T:s utställningsmonter på en mässa. Montern har en modern och inbjudande design med blå väggar, vita paneler och trämaterial. Den innehåller informationsskärmar, sittplatser och montrar med produkter och lösningar, samt växter som bidrar till en trivsam atmosfär. AP&T:s logotyp är framträdande på den vita överbyggnaden.

AP&T / Mässkoncept

Framtidens produktion i fokus på EuroBLECH

KAMPANJ & KONCEPT
bottom of page