top of page

VÅRA CASE

Det här har vi gjort för andra. Vad kan vi göra för dig?

Logotyp för Greencarrier i vitt, placerad mot en bakgrund av blå havsvågor.

Greencarrier / Varumärkesutveckling och visuell identitet

Ny varumärkesplattform för globalt logistikföretag

DESIGN & VISUELL IDENTITET
En kvinna i förgrunden med ett uttryck av lugn och självsäkerhet. Bilden är ett dubbel-exponerat porträtt där hennes ansikte blandas med en bakgrund av tät skog och en kraftfull forsande älv, vilket symboliserar hennes koppling till naturen. Hon bär en beige kappa och har en lätt bris som blåser i hennes hår, vilket förstärker naturtemat. Skogsträden i bakgrunden framträder tydligt genom hennes ansikte, vilket skapar en sammansmältning mellan människa och miljö.

Naturskyddsföreningen / Kampanj & Koncept

En kampanj för att få fler att rösta för klimatet i EU-valet

KAMPANJ & KONCEPT
En översiktsbild av AP&T:s utställningsmonter på en mässa. Montern har en modern och inbjudande design med blå väggar, vita paneler och trämaterial. Den innehåller informationsskärmar, sittplatser och montrar med produkter och lösningar, samt växter som bidrar till en trivsam atmosfär. AP&T:s logotyp är framträdande på den vita överbyggnaden.

AP&T / Mässkoncept

Framtidens produktion i fokus på EuroBLECH

KAMPANJ & KONCEPT
En närbild på den första digitala majblomman med tiger- och zebraränder, svävande mot en bakgrund med gröna och orangea abstrakta former.

Majblomman / 3D-visualisering

Den första digitala Majblomman

DESIGN & VISUELL IDENTITET
En stiliserad bild med texten 'Unmute Yourself - Släpp loss känslan' över en orange bakgrund. Personer från Ungdomsmottagningen syns delvis i bakgrunden.

Region Jönköpings Län / Mässkoncept

Ungdomar pratade om känslor på Dreamhack

KAMPANJ & KONCEPT
Ett grafiskt emblem och texten "Bruno Mathsson Design Residency" över en bakgrund med mjuka skuggor från ett draperi.

Region Jönköpings län / Logotyp

Logotyp för Bruno Mathsson Design Residency – en hyllning till modernism och funktion

DESIGN & VISUELL IDENTITET
Illustration med maritima element som ett skepp, bläckfiskarmar, en krabba och ett ankare, framträdande i kampanjen för Sjöfartsmuseet Akvariet.

Sjöfartsmuseet Akvariet / Kampanj & koncept

Havet är vår värld – Sjöfartsmuseet Akvariets öppningskampanj

KAMPANJ & KONCEPT
Logotyp för Lakeway Link med vit text och en grön vågformad ikon, placerad över en bakgrund av mörkblå sjövågor.

Lakeway Link / Varumärkesstrategi & visuell identitet

Kommunikation och design för nytt rederi med hållbarhetsprofil

DESIGN & VISUELL IDENTITET, WEBBDESIGN & WEBBUTVECKLING
AP&T logotyp mot en mörkblå bakgrund med maskindelar svagt synliga i bakgrunden, vilket representerar företagets fokus på automation.

AP&T / Löpande varumärkesutveckling & visuell identitet

Långsiktig varumärkesförflyttning för global industriaktör

DESIGN & VISUELL IDENTITET
Flera informationskort med olika budskap och ikoner som representerar Majblommans arbete för barns rättigheter och behov, såsom statistik om skolfrågor och ekonomisk hjälp.

Majblomman / Visuell identitet

Ny visuell identitet för barnens förkämpe – Majblomman

DESIGN & VISUELL IDENTITET
bottom of page